Wat te doen bij een betalingsprobleem?
Wat gebeurt er als ik te laat betaal?
Heb je na 30 dagen nog niet betaald? Dan ontvang je automatisch een herinnering via e-mail. Je hebt dan nog 14 dagen om alsnog de factuur te betalen. Mocht deze herinnering je betaling hebben gekruist, dan kun je deze als niet verzonden beschouwen.
Hebben we je betaling na 14 dagen nog niet ontvangen?
Dan zien wij ons helaas genoodzaakt om je lidmaatschap (tijdelijk) op te schorten. Je kunt dan geen gebruik meer maken van onze diensten, zoals Cyclos en de mailinglijst. Ook ontvang je niet langer de Zonnengids.
Ik heb problemen met het betalen van de contributie. Wat nu?
Heb je moeite met het betalen van de contributie? Neem dan vooral contact met ons op. Dan zoeken we samen naar een oplossing.
Wat gebeurt er als ik helemaal niet betaal?
Dan beëindigen we je lidmaatschap. Je bent dan nog steeds verplicht om de achterstallige eurocontributie te voldoen. Ook moet je een eventueel minsaldo in zonnen vereffenen in zonnen of euro’s. Een negatief zonnensaldo verrekenen we tegen 1 zon = € 1,50.
Moet ik contributie betalen als ik mijn lidmaatschap opzeg in de loop van het jaar?
Ja. Als je je lidmaatschap opzegt, moet je de contributie van dat jaar nog gewoon betalen. Opzegging dient voor 1 december van een kalenderjaar te gebeuren.
Nog vragen?
Financiële vragen kun je mailen naar penningmeester@letsnijmegen.nl . Overige vragen kun je mailen naar informatie@letsnijmegen.nl