Op 5 januari 2026 vond de nieuwjaarsreceptie van de gemeente Nijmegen plaats in de Vereeniging. LETS was erbij. Vanuit het bestuur waren Sylvia en ik aanwezig. We kwamen enkele andere LETSers tegen: Marij en Gemma. Sommige LETS-ers die ik wel verwacht had, heb ik juist niet gezien. Misschien was je er wel, maar heb ik...









